Olen üle 16 aasta abielus. Viimasel ajal on minu mehe hobiks saanud interneti jututubades erinevate naistega suhtlemine ja probleemide arutamine. Meie omavahelised suhted on kogu aeg olnud jahedad, ehkki olen rääkinud vajadustest, mida sooviksin temalt. Omalt poolt olen andnud seda, mida tema vajab, aga vastu temalt pole saanud...Ta väidab, et suhtlemine võõraste naistega aitab teda ja meie omavahelisi suhteid. Paraku selline tegevus ei ole meid teineteisele lähemale toonud. Ma ei saa aru, mida ta sellistest suhetest saab või mida tal puudu on. Mõistan, et ta tahab teisi inimesi nõustada ja omi mõtteid jagada. Ta õpib tundma teisi naisi, keda pole kunagi näinud, aga kuidas taoline asi võiks meid lähendada. Kuidas sellest aru saada?

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Interneti jututoad on sageli kompensatsiooniks sellele, mis reaalses elus puudu jääb. Te ütlete, et teie omavahelised suhted on kogu aeg olnud jahedad. Küllap on Teie mehel jututubades sooje ja sõbralikke suhteid. Te kirjutate, et ei saa aru, millest tal puudu on. Võib olla tulekski proovida see välja selgitada. Oletusi võib teha väga erinevaid. Kui Te tahate olukorda täpsemalt arutada, tuleks pöörduda psühholoogi poole. Kui on rohkem infot nii Teie enda kui mehe käitumise kohta, saab juba edasi mõelda lahendusvariantide võimalusi.