Ma ei tea isegi,kas vajan abi psühholoogilt vöi psühhiaatrilt?,aga olen tõesti väljapääsmatus olukorras-tean,et vajan abi,aga tahaks seda võimalikult anonüümselt saada,kelle poole peaks pöörduma?Haiglasse ma loodan,et ei taha sattuda oma järgmises vihahoos,milles on kõike süüdistamist,enesehaletsust,eluisu kaotamist,paanikat-hirmu-ühesõnaga olen elus mitu kriisi läbi elanud ja ei ole kordagi psühholoogi poole pöördunud,kuigi tean,et vajan abi!Kui mul järjekordne hoog üle läheb siis mõistan,et ei ole õigesti käitunud ei teiste ega enda suhtes,kuna ka mu füüsiline tervis ei ole praegu just täitsa korras siis on mul igasugused hirmud ja paanikahood-iga väiksemgi märk mu tervises,mis võib viidata mingile haigusele tekitab minus hirmu ja paanikat,ma suudan mingist pisiasjast endale igasuguseid asju kokku leiutada ja seda ka oma suhte koha pealt-kujutan endale pidevalt ette,et mu noormees ei ole aus minu suhtes,et tahab mind petta jne.Ühesõnaga surnud ring,ma enam ei tea,mis teha perearstile on piinlik rääkida ja üleüldse on minus kasvanud selline usaldamatus inimeste suhtes,et peale oma noormehe ei usalda ma kellelegi oma muredest rääkida,aga aegajalt nüüd viimasel ajal aina rohkem on usaldus ka tema suhtes löönud kõikuma!Kardan,et usaldamatusega kaotan suhte ja loomulikult ka oma vihahoogudega,kus ma üldse moment ennast ei kontrolli-süüdistan kõiki alusetult,hiljem saan muidugi aru,et see oli vale jne,aga ma ei tea,tahan elust rõõmu tunda,aga masendus on pidevalt peal!PALUN ANDKE NÕU,KUHU PEAN PÖÖRDUMA,ERAPSÜHHOLOOGI JAOKS MUL RAHA EI OLE!TÄNAN KOGU SÜDAMEST JUBA ETTE!

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Ma ei näe siin küll mingit muud võimalust kui peale oma noormehe katsuda usaldada veel üht inimest. Ainult ühte veel. Kõigest ühte. Oma psühholoogi või psühhiaatrit või perearsti. Rohkem esialgu pole vaja kedagi usaldada. Mitte kõiki neid vaid ainult ühte neist. Esialgu. Neil kõigil on kohustus vaikida sellest, mida nad kuulevad oma klientidelt. Ja nad peavad oma kohustust. Muidu nad ei saakski töötada.
Erapsühholooge on mitmesuguseid. Selliseid ka, mis ei maksa peaaegu midagi. Uskumatu, eks? Aga mõnel neist on leping Haigekassaga ja see aitab neil katta Teiega tegelemise kulud. Kirjutage mulle eraldi aadressil abx@hot.ee ja arutame seda asja.
Jõudu,
HK