Tere!
Olen 27a. vana ja minuga on nii,et sain uue töökoha ja nii nagu eelmiselgi töökohal olen ma ka siin kõige noorem. Loomulikult, kuna ma olen vaid kaks nädalat uuel kohal olnud, ei ole ma veel kohanenud ,aga siiski tunnen ma , et minusse suhtutakse kui lapsesse( umbes nagu kooli praktikantidesse). Kas sellisest suhtumisest pääseb alles siis, kui tööle tuleb minust noorem töötaja või
lõpeb see varem. Ausalt öelda ei tunne ma sisemiselt end küll 27.a., enda arust olen ikka nii 18-23..a.
Teiseks soovin ma teada kellele ja millal tehakse hüpnoosi ning kas seda saab lasta endale teha ka omal soovil. Ma nimelt tunnen, et ei suuda paljusid oma tundeid ja käitumisi mõista ning ehk tooks hüpnoos sellele selgust.
Ette tänades!!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Seda, et Sinusse suhtutakse kui lapsesse tunned Sina. Mida arvavad kolleegid Sinust seda Sa ju ei tea. Kohanemine võtab alati aega. Uue inimese tulek toob kaasa kõigi heasoovlikuse ja kõrgenenud abivalmiduse. Kas see on põhjuseks, et Sulle liikset tähelepanu pööratakse?
Kui Sa ise oled enesekindel ja tead kes Sa oled, siis ei tohiks Sulle olla nii oluline see, mis teised Sinust arvavad.
Hüpnoosi kohta ei oska Sulle hetkel vastata.
Kui Sul on soov endaga tegeleda, võiksid pöörduda mõne psühholoogi poole.
Jõudu ja edu soovides,
Irene.