Minu mees vastab minu esitatud küsimustele (nt kas me läheksime, teeksime vms) alati ebamääraselt: vaatame, mõtleme, kaalume seda asja jne. Nendest vastustest tavaliselt asi edasi ei lähe. Kas ta kardab teha otsuseid ja vastutada või milles on asi? Kuidas ma peaksin käituma mehega, kes ei taha teha otsuseid, pigem väldib neid? Kunagi on ta olnud aktiivne, täis lootust ning tahet ja üritanud teha parimat, aga välja on kukkunud halvasti... Kuidas ta ise saaks ennast aidata?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Mees saab ennast aidata siis, kui ta seda ise tahab.
Tema madal algatusvõime või huvi teatud olukordade vastu on probleem Sinu jäoks, mitte tema jaoks.
Kui Sinul on kindel soov midagi teha koos mehega, tuleb Sul endal olla aktiivne. Ole oma ettepanekutes ise kindel, paku neid kindlalt ja näita oma huvi.Püüa kasutada sõnu "lähme", "teeme". Osta vahel ise pilet kinno ja teata minekust talle eelnevalt, et ta saaks oma aega rahulikult planeerida.
Kui mõni käik on õnnestunud ja mees ka rahul, palu, et järgmisel korral oleks tema organiseeritud tegevus. Näita välja enda rahulolu, kui mees sinuga väljas on, räägi talle, kui palju see Sinu jaoks oluline on.
Võib-olla,et Sinu aktiivsus käivitab ka tema aktiivsuse uuesti.
Jõudu ja edu soovides,
Irene.