Tere!
Olen noor naine (23.a.) aga viimasel ajal on pidevalt masendus ja jõuetus peal. Kevadel lõpetasin kooli ning sellele eelnenud periood oli küllaltki pingeline. Lisaks sellele hakkasin ka tööl käima, kuid see töökoht ei sobi mulle ja samas ei meeldi ka. Nüüd ongi käes aeg kus nädala kõige vastikumaks päevaks on pühapäev ja sellega kaasnev mõte uuest töönädalast on vastikust tekitav. Lisaks sellele olen pidevalt väsinud, ainult magaks päevad otsa ja olen hakanud ka seda masendust liigse söömisega peletama. Ma olen ka jube masendunud mitte miski ei huvita mind enam ja olen ka päris närviline. Ei mäletagi seda aega kui ma päris rõõmus ja muretu olin.
Lisaks sellele on tööl vahest kohe juba paha olla nagu kõik keeraks sees ja pea käib ringi aga samas, kui töölt minema saan siis läheb enesetunne natukene paremaks. Hooti käivad peal ka peavalu hood, mis on päris väsitavad. Tööd ma ka teha ei taha, sest see on nii vastik ja ebameeldiv.
Ma ei tea, mis endaga ette võtta sest sellist olukorda ma kaua enam ei suuda kannatada. Praegu näen ainukese võimalusena töökoha vahetust aga see eeldab ju ka veel vähemalt 1 kuulist töötamist aga kardan, et ma selleks lihtsalt võimeline pole.
Äkki oskate soovitada, mis ma peaksin ettevõtma, et elust jälle rõõmu tunda?
Liisu

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Liisu!
Kas uus tööpakkumine on juba olemas? Kui ei, siis soovitan mõelda, mida on positiivset Teie töös. Kindlasti kõik tööl toimuv ei ole ebameeldiv. Siis võiksin lohutuseks öelda seda, et pühapäev on paljudele stessi tekitav, eriti nüüd, pimedal sügisel. Mida ette võtta? Ennast tuleks sundida minema sõpradega välja, teatrisse, kohvikusse jne.. Kui ujumine vastunäidustatud pole, soovitan külastada ujulaid. Oluline on, et Te suudaksite oma hoiakut töökoha suhtes muuta ja vabal ajal lõõgastuda. Kui see kuidagi ei õnnestu, alles siis tuleks mõelda töökoha vahetamisele.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.