Tere,mind vaevab juba üle poole aasta üks mõistetamatu probleem. Nimelt
oma töökaaslasega,kellega olen koos töötanud 16-17 aastat ühes toas.
Mingist ajast ja minule täiesti arusaamatul põhjusel,õigemini põhjust kui sellist
ei tea ma siiamaani,hakkas ta mind vältima,enam ei suhelnud nii nagu varem.
Olime varem kogu aeg hästi läbi saanud. Ise olen keskeas,üle neljakümnene
abielus naine,mul on 2 täiskasvanud last. See naine on minust ligi 10 a. noorem,vallasema,kasvatab ühte last. Ei oska öelda,milles asi,et ta lausa vihkab mind,kogu tema olemine ja käitumine näitab põlgust välja. Nii raske on
niimoodi iga päev seda taluda,olen pöördunud oma otseste ülemuste poole selle
probleemiga,aga sellest pole kasu märgata küll. Hiljuti püüdis too toakaaslane
lausa solvata mind ja minu abikaasat. Ei tea,kust abi saaks. See lausa häirib,
arvan,et ta on lihtsalt elus kibestunud naine ja kade ka ja püüab oma tundeid
minu peal välja elada. Nüüdseks on nii,et me üldse ei suhtle omavahel,isegi
tere ega head aega ei ütle. Arvan küll et ma ei ole sellist kohtlemist ära teeninud, tahaksin nõu küsida kuidas peaksin mina sellises olukorras käituma,
kas tema eiramine,temast mitteväljategemine(sest nii teeb temagi) on parim
viis selleks? Ette tänades!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teie töökaaslase käitumist ja suhtumist Teisse on keeruline muuta. Muuta saate enda suhtumist temasse. Kõigepealt püüdke endale selgeks teha, miks Te nii väga temaga suhelda soovite? Kui tema Teiega suhelda ei soovi, siis leidke mõni teine töökaaslane, kellega puhkehetkel mõni sõna vahetada. Teise sammuna mõelge temast hästi, tervitage hommikul kui meeldivat inimest, vaatamata sellele, et ta Teiega vestelda ei taha. Tervitus olgu tõesti siiras, mitte iroonilie. Kui Te jätkuvalt temast hästi mõtlete, tema solvangute suhtes suudate jääda ükskõikseks, siis võtate temalt selle lõbu endasse ebameeldivalt suhtuda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.