Tere! Kuidas saada lähedaseks oma mehega? Oleme 16 aastat abielus, kuid puudub
lähedus: südamesoovide, ootuste ja kartuste südamest südamesse jagamine. Mina olen omalt poolt seda teinud, kuid ma ei tea, mis põhjusel mees seda ei tee. Mida ma peaksin tegema ja kuidas käituma, et mitte olla liiga pealetükkiv? Ma tõesti vajan taolist lähedust ja hellust, nagu õhku...
Palun aidake!

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Teie poolt kirjeldatud probleemil võib olla erinevaid põhjusi. Kas Te olete rääkinud oma mehele, millist käitumist Te temalt ootate? Oma soove ja ootusi tuleks selgesõnaliselt väljendada. Kas Teie mees oskab teha seda, mida Te temalt tahate? Inimeste võimed on erinevad ning läheduse ja helluse väljendamise ja jagamise võime ei ole kõigil ühtemoodi arenenud. Mida Teie mehe jaoks tähendab lähedus? Võib-olla mõistab tema seda hoopis teisiti kui Teie. Te küsite, kuidas mitte olle liiga pealetükkiv. Selleks oleks jällegi tarvis teada, mida Teie mees suhetes hindab ja missugust käitumist Teilt ootab. Kui Te seda teate, on lihtsam otsustada mida teha ja mida mitte.