Kuidas toimida kui 15 aastane noormees on armunud mõned aastad endast vanemasse naisesse, kellel on laps ja elab koos elukaaslasega. Nüüd oli elukaaslane pikalt kodust ära ja paistab et noorel emmel hakkas igav...Asi on päris tõsine, sest 15.aastane on ähvatdanud endalt elu võtta... Koolis on hakanud halvasti minema ja elu väärtus löönud tugevalt kõikuma. Kahjuks ei ole võimalik psühholoogi juurde minna, ehk on lahendust kuidas toimida?Aitähh.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Saan aru, et murelik ema. Kui noormees on leidnud endale sexparneri, kes talle õpetab meheks olemise kunsti, siis Teie ähvardudustel ja manitsustel on vähe kaalu. Pigem püüdke leppida olukorraga sedavõrd, et manitsused Teie poolt jäävad ära, kui tema oma õppimisi päris unarusse ei jäta. Naine võib jätta ta ükskord maha, aga tema peab edasi minema ja ameti peale mõtlema. Selles vanuses noorel on Teid raske kuulata, seepärast pidev Teie monoloog läheb kurtidele kõrvadele. Selle asemel parem toetage teda, kaasake teda endaga koos midagi tegema, näidake huvi tema vastu. Hoiduge selle naise kritiseerimist pojale ja poja kuuldes. Selles vanuses suhted tavaliselt kaua ei kesta. Kannatust Teile.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.