Mida teha kui mees on meelsamini tööl ja sõprade seltsis kui kodus. Mees ise väidab, et armastab meid veel kuid ei tea ise ka miks tunneb ennast sõprade seltsis vabamalt.
Lugupidamisega P.L.

Arst vastas:
dr Katri-Evelin Esop
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS, Praktilise Psühholoogia Erakool SENSUS
Selgitada võiks neid vajadusi, mida Teie mees sõpradega koos olles rahuldab ning seda kuivõrd need vajadused on rahuldatud pereringis. Tavapäraselt meeldib meile olla koos nende inimestega, kes näitavad meile välja neidsamu asju, mis ka meile endile iseenda juures meeldivad. Suure tõenäosusega näitavad Teie abikaasa sõbrad talle välja seda, mis talle meeldib. Ja pole midagi meeldivamat, kui tesitele meeldida. See tekitab rahulolu iseendaga ning suunab seda käitumist kordama. Püüdke endalegi kirjeldada neid omadusi ja ka käitumisi, mis Teie mehele meeldivad. Tehke neid koos- kutsuge sõpru endale külla, võta osa tema poolt pakutud üritustest isegi siis, kui need Sulle ei meeldi, aktsepteeri tema sõpru sellisena nagu nad on jne. Kuigi pead end pingutama, on tulemus ka Sulle positiivne. Loomulikult tuleks siinkohal tegeleda ka Teie omavahelise suhtega, selgitada käitumisi, uskumusi.