Tere!
Ei saa aru, mis on juhtunud? Mu oma mees,mu laste isa on muutunud mulle vastikuks.Palun jumalapärast andeks, seda oli väga raske välja öelda (kirjutada).Oleme elanud koos üle 20 aasta,meil on "kõik olemas", mida üks inimene võiks tahta; maja,autod,piisavalt raha.Aga vist ei ole ikka kõike! Mu mees ärritab mind igal sammul.Ei oska ta nüüd järsku enam ei istuda ega astuda.Samas pole mul jälle kordagi pähe tulnud,et võiksin elada temata,kellegi teisega.Abikaasa on jälle rahu ise.Intiimsuhe muidugi puudub täiesti - ikka minu süül.Tahan pöörata aega tagasi.Aidake,palun!
Lugupidamisega Aire (42 a.)

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Airi!
Tahad pööta aega tagasi-tore! Selleks pakun Sulle ühe harjutuse.Otsi üles fotod ajast, kus oled mehega õnnelik ja rahul. Vaata neid pilte rahulikus üksinduses nii, et saad ka tunde sellest ajast kätte. Harjuta paar nädalat nägema oma mehe seda käitumist, mis on Sinu meelest meeldiv. Liida need harjutused ja hinda siis oma tundeid ja suhtumist mehesse. Ma usun, et tunned muutust.
Äkki on Su ootused mehe rolli suhtes liiga nõudlikud?
Räägi veel kord mehega oma ootustest. Muuta saad Sina oma hoiakuid, teisi inimesi me kahjuks muuta ei saa, eriti veel kui nad seda ei taha.
Jõudu ja edu soovides,
Irene