Olen viimasel ajal väga närviline,nutan väga palju ja alati leian ,et selleks on ikka mõjuv põhjus.Kas pean pöörduma arsti poole,et hakata tarvitama ravimeid.Olen 49.aastane,abielus.
Elu tundub kohati väga raske,sest peres puudub teineteisemõistmine ja ju sellest ma väsisingi lõpuks.Kõrvaltvaatajate arvates olen ma kogu oma elu ohverdanud teiste heaks ja selleks,et lastel oleks hea.Nüüd tunnen ,et ma ei ole hea inimene,ärritun kergesti,märkan teiste ja enda puudusi ja need häirivad mind.

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Teie lühikese kirjelduse põhjal oletan, et tegemist võib olla depressiooniga. Sellele viitavad närvilisus, nutmine, kergesti ärritumine, enese süüdistamine. Depressioon on tõsine häire ja vajab kindlasti ravi. Kas ja missugust rohtu Te vajate, seda saate juba koos arstiga arutada. Te kirjutate, väsite Te teieneteisemõistmise puudumise pärast peres. Kindlasti oleks Teile sobiv psühhoteraapia, mille käigus võiksite saada rohkem selgust oma peresuhetes ja leida lahendusi, mis aitaksid ka depressioonist hõlpsamalt üle saada. Soovitan pöörduda psühhiaatri poole, kellel on ka psühhoterapeudi väljaõpe.