Mulle tundub, et ma kannatan depressiooni all. Olen teinud teste, mis kõik näitavad depresiooni. Olen üritanud isegi endalt elu võtta...
Muret teeb see, et mõnikord peale magamist, kui ma üles ärkan, hakkab süda metsikult lööma, sellega kaasneb ka hirmutunne, süda on ka natuke paha. Mis Te arvate, millega tegemist on?
Mary (16)

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Mary,
kui Te elate Tallinnas, siis ma arvan tasuks pöörduda Malle Laene poole. Tal on noorukitega tegelemise pikaajaline kogemus ja siis saate koos rääkida, mis Teiega toimub. Ja siis koos otsustada, kas psühhoteraapia, mingid ravimid või mõlemad koos ja vaheldumisi või kuidas. Malle Laene telefon on 056 495 614. Kui Te elate kusagil mujal, siis minge oma perearsti juurde ja kõnelge talle oma depressioonist. Kindlasti oskab ta Teile mingirt nõu anda või edasi suunata kui vaja. Ärge jätke palun seda asja hooletusse, siis läheb olukord aina hullemaks. Harva, kui iseenesest asjad paremaks lähevad. Juhtub, kuid sellele ei saa lootma jääda.
Jõudu,
HK