Situatsioon järgmine: elame mehega juba pool aastat eraldi. Algselt võtsime aja maha, et teineteisele puhkust anda, kuna suhe oli kiiva jooksnud. Eraldielamisest algas aga suurem võõrandumine. Mina oleksin valmis uuesti proovima, aga mehele hakkas vabadus meeldima. Samas ei taha ta aga ka lõplikku lahkuminekut, ütleb, et kes teab, ehk saab meist veel kunagi asja. Ta ei oska aga öelda, millal see kunagi võiks olla. Ma ei tea, mida sellest arvata ja mida ma siis peaksin kogu selle aja teda oodates tegema? Minu elu jääks ju vahepeal elamata, samas ei taha ma tema asemele ka kedagi teist, sest tunded tema vastu pole ka selle poole aastaga lahtunud. Olen lõhkise küna ees-ei saa oma meest millekski sundida ega tagant kiirustada, aga ei saa ka ilma temata jätkata. Äkki on teil mõni nõuanne varuks.
Tänulikult Tiina

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tiina,
kui Te teda kiirustada ei saa ega sundida ja ilma temata ka ei saa siis on ehk ikka mõni tee veel. Kas Te mäletate, millega Te teda võlusite siis, kui Te temaga tuttavaks saite? Tuletage see meelde ja tehke seda uuesti. Või katsuge endas leida midagi sellist, mis Teie meest praegu võiks köita Teie juures. Ühesõnaga, proovige temas uuesti tekitada kiindumust endasse. Vabadus vabaduseks, aga ... Eks Te teate seda isegi, mida üks naine võib mehega teha.
Jõudu,
HK