kui kaua võtab aega leinast ülesaamine? Kui inimene on ära rikkunud seoses leinaga kõigi lähedaste ja sõprade suhted. Kas enese süüdistamine on sellel juhul tavaline?

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Kuidas kellelgi. Mida olulisem inimene lahkunu Teile oli, seda kauem võtab see aega. Aga üksi ilma kellegi abita läheb see veel kauem ja nagu Te õigesti olete tähele pannud, võib ka oma leinaga mingil viisil toime tulla püüdmine ära rikkuda suhted kõigi ülejäänutega. Leidke palun endale psühoterapeut, kes on kogenud leinavate inimestega töötamisel. Näiteks üks, keda ma tean, on Sirje Agan. Ta on kaua töötanud Kriisiabi Keskuses ja on palju sedalaadi asjadega kokku puutunud.
Jõudu,
HK