Kas depressioon avaldub selles, et inimene ärritub üli kergesti ja näitab seda kergelt ligimiste peal välja?
Kuidas abi saada Tallinnas ja kuidas näeb välja selline abi??
probleemid on minu enesega.
Ettetänades - Marko

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere, Marko!
See võib küll olla depressioon aga võib olla ka palju muudki. Ühe lause põhjal ei saa kohe üldse mitte midagi öelda, mis see on.
Abi saab Tallinnas paljudest kohtadest. Näiteks psühhiaatri jutule pääseb Tallinna Psühhiaatria Haigla polikliinikus, Ida-Tallinna haiglal on ka olemas oma psühhiaatria vastuvõtt polikliinikus, siis on veel terve hulk erapsühhiaatreid, näiteks OÜ Psühho-Konsultandid, Südalinna Arstid ja palju veel. Abi näeb sedamoodi välja, et panete aja kinni, lähete kohale, räägite oma asja ära, vastate igasugusetele küsimustele, ühe sõnaga ajate juttu. Siis te otsustate koos, mis sellega ette võtta, mis välja tuleb. Mõnikord on selleks mingi ravimi tarvitamine, mõnikord psühhoteraapia, mõnkord mõlemad koos. Vahel on vaja veel täiendavaid uuringuid teha. Näiteks mingeid teste või ka kehalise tervise uuringuid (sest mõnikord on ärrituvuse põhjuseks ka muutused kehalises tervises).
Tervisi,
HK