Tere!
Arvan, et olen piisavalt loogiliselt mõtlev ning mitte kõige rumalam inimene maailmas. Saan hakkama oma ülesannetega, oman kõrgharidust ja head ja loomingulist töökohta. Peresuhted elukaaslasega on põhimõtteliselt korras. Kuid ma ei suuda midagi ette võtta oma tohutu armukadedusega! Mul on pidevalt tunne, et kõik naisterahvad on minu elukaaslase jaoks paremad kui mina ning et ta hoolib igast ettejuhtuvast naisest rohkem kui minust, kuigi ta ei ole mingi playboy ega mitte sinnapoolegi. Kas ma saaksin kuidagi oma mõtteid korrigeerida, või olen lootusetu?
Ette tänades, Eve

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Eve,
Kõigepealt vabandan, et hilinen vastusega.
Alustad oma kirja enesekindlalt, kuid siis kindlus kaob.
Armukadedus näitab Sinu haavatavust ja enesehinnangu langust.Kui Sind valdab see tunne, ei suuda Sa adekvaatselt hinnata oma mehe käitumist.
Püüa kõigepealt ausalt analüüsida oma tundeid.Kas Sa armastad oma meest , või on ka Sinus veidi omamise soovi.
Nüüd ülesanne: palun vaata oma meest paari nädala jooksul nii, et märkad ainult
seda, mida ta teeb hästi ja kui hästi ta Sinust hoolib. Jäta palun märkamata kõik see, mis on Sinu silmis negatiivne.
Mõne nädala möödudes hinda oma armukadedust uuesti. Kui muutusi ei ole, räägi oma probleemist mehega ja püüdke leida ühiselt lahendus.Võib juhduda,et ta suudab Sind veenda Sinu hoiakut muutma tema suhtes.
Edu soovides
Irene.