Synnitan umbes kuu aja pärast. Täpselt kolm kuud tagasi pakkisin asjad ja läksin oma abielumehe juurest ära. Probleem oli selles, et paari nädala jooksul tuli ta mulle kolm korda kallale, rebis juustest, nii et peas olid tyhjad laigud, rebis katki mu riided, lõikas saapad noaga katki, samas psyhhoosis tõi mulle noa, et ma ta ära tapaks, kui ma ära lähen.. Meid kylastasid nii politsei kui kiirabi, kuna ta läks siis ennast garaazhi ära tapma. Minule oli vastuvõtmatu, kuidas ta saab rebida mind mööda põrandat juustest ja niimoodi käituda, kui ootan last. Nyyd on olukord selline, ma ei ytle, et tahan tagasi minna, aga MINA olen see, kes meist vist rohkem asja yle elab, kuigi ise tulin tulema. Milles asi? Tema on surmkindel selles, et lähen ta juurde tagasi ja samas käitub nii, et ma seda ei teeks, tean, et tal on iga nädalalõpp mõnest baarist yleskorjatud naine jne. Samas ta pole kordagi kysinud minu tervise või meie lapse kohta, ytleb, et teeb seda siis kui tagasi tulen. Kolm kuud oleme eraldi olnud, oleme yksteist näinud, ka öid veetnud koos, nyyd tunnen aga et vajan tohutult mehe tuge ja oma lapse isa kallistusi, kuigi mõistus ytleb, et ta on julm ja paha ja sadist... Mida arvate, kas see suur emotsionaalsus on hetkel tingitud just sellest, et ootan last.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teie tundlikkus seoses lapse ootusega on kindlasti suurem kui tavaliselt, selles on Teil õigus. Kuid lapse isa suhtes pole Te sugugi ükskõikne. Teid ootab ees suur muutus, see tekitab veidi hirmu ja Te vajate toetust. Muidugi on meeldiv, kui toetajaks on lapse isa.
Teiste inimeste käitumist on keeruline muuta. Suhetes teistega saame me muuta enda hoiakuid nende suhtes, mitte sundida neid käituma nii, nagu on meile meelepärane. Hea suhte eelduseks on vastastikune austus ja usaldus. Suhetes ilmnevad tihti probleemid, kuid neid tuleks õppida lahendama nii, et keegi ei ole kahjustatud.
Püüdke rääkida oma partneriga sellest, mida Te temalt ootate ja küsige ka tema ootuste kohta Teie suhtes. Püüdke koos leida mõistlik lahendus olukorrale.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.