kannatan raevuhoogude all,mida põhjustavad sageli väga väikesed ebameeldivused.ütlen halvast,
kipun esemeid lõhkuma,lasen käiku käed.
Olen püüdnud oma käitumist kontrollida,kuid asjatult,silmade ees läheb vihast päris mustaks.Pere on harjunud,ei tee enam väljagi,tavaliselt sellised hood mööduvad kiresti.Töö juures võib tekkida probleeme,alati pole võimalik ka kuhugi "maha jahtuma minna"
Mida soovitate??

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kirjast ei selgu, kas Te olete mees või naine. Arvan, et Te olete meesterahvas ja lähtun vastamisel sellest. Täikasvanu peaks oma tundeid ja käitumist kontrollima, selles on Teil õigus. Miks see Teil alati ei õnnestu, võib olla mitmeid põhjuseid. Üks võimalik põhjuste kombinatsioon on kõrge ambitsioonikus ja hetkel madal enesehinnang. "Väikesed ebameeldivused"- need pole Teie jaoks väikesed, vaid Teid reageerima panevad põhjused. Analüüsige neid ja püüdke neid vaidlustada, leida neile ratsionaalsem seletus. Kui Te sellega ise hakkama ei saa, tuleks pöörduda mõne psühholoogi poole.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.