H2bi on sin isegi kirjutada... olen kah depressiooni vist langenud.. endise elukaaslase ja lapse isa kylask2igud on masendavad yritused.. kuidagi sellest m88da ei saa ise olen ka p2rast mittu p2eva 6nnetu laps on rahutu..
ta lihtsalt peab solvama ja halvustama tegema myrgiseid kommentaare
torkima igasuguste asjadega alates sellest et ma pole seda last kunagi tahtnud v6i ma tahtsin poega mitte tytart sa oled mu elu perse keeranud.. ma v6tan sult lapse 2ra jne..
ise olen k6rgharidusega inimene, korralik t88koht on olemas ja m6istus ka nagu paigas.. saan v2ga h2sti aru et kogu ta jutt on bullshit ja 2rritamiseks jne.. aga krt kuidas l88b endast v2lja ja KUI SOLVAV see on..
aga mida teha??? mida??? kuhu kelle poole p88rduda et eneskindluse ja tugevuse tagasi saaks??

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Enesekindlus ja emotsionaalne stabiilsus tuleb Teil saavutada. Siin saan anda soovitust Teile, mitte kaaslasele. Lihtsustatult kõlaks see nii: oma hoiakut mehe ja tema kommentaaride suhtes peaksite muutma. Kui Teie suudate kohtumistel jääda tasakaalukaks, pööramata tähelepanu solvamisle ja halvustamisele, siis loobub ka tema sellisest käitumisest. Kirjast ei selgu lapse vanus. Kas on võimalik, et isa suhtleb kohtumisel lapsega, mitte Teiega? Kui see võimalk pole, saate Teie samal ajal, kui isa lapsega tegeleb, teha midagi muud. Oluline on, et Te ei vastaks tema kriitikale end õigustavalt ja ärritunult.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.