Olen kuulnud psühholoogidest igasuguseid õudusjutte.Tunnen ,et vajan prof.abi.Kuidas leida see õige aitaja.Ei saa ju joosta ühe psühholoogi juurest teise juurde ja pajatada oma probleeme ,eriti kui võin sealt tagasi tulla veel suurema stressiga.Ja suure tõenäosusega peale esimest ebameeldivat kogemust ma rohkem abi ei otsi.See ei ole ähvardus,vaid mul on väga kahju oma perest ja peresuhetest mis kannatavad minu ebastabiilsuse tõttu.Otsiksin meelsasti abi ,kuna vaatamata suurele soovile ei oska ma ennast ise aidata.Hea nõu eest ,ette tänades,Piret.

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Lp. Piret!
Nii nagu patsiente, nii ka psühholooge on erinevaid. Mõnikord võib tõesti juhtuda, et ei leia esimese korraga seda õiget, kellega tekiks hea kontakt. Eelkõige peate aga ise olema valmis endaga tööd tegema. Psühholoog saab ainult aidata ja juhendada. Samuti tuleb valmis olla selleks, et kõik teemad, mis tulevad arutlusele, ei pruugi meeldivad olla. Kui elate Tartus, soovitan Teile näiteks oma head kolleegi ja õpetajat Anu Aluoja. Ta on tark, empaatiline ja suurte kogemustega spetsialist.