olen mures oma seksuaalelu pärast. asi on selles, et enam ei ole mingit vajadust või tahtmist vahekorras olla. mu poiss sõber on väga mõistev ja kannatlik, kuid ennastki häirib juba. kuna varem olin seksuaalselt üsna aktiivne, siis praegune olukord häirib üsna tugevalt. samas, mul ei ole otse seksi vastu midagi, kuid üksi olles ei tule meeldegi, et selline asi üldse olemas on. ma tean ka , mis on selle põhjustanud, kuid ei oska, kuidas edasi toimida. mul arenes aasta tagasi suhe ühe meesterahvaga(petsin oma poissi ühesõnaga). kuna aga tollest suhtest tuli ainult süümepiinu ja südamevalu, siis lõpetasin selle kohe ka ära. kuid too meesterahvas kasutas mind ära ja tunnen, et mind on vägistatud. läksin sellele mehele külla, olin temaga vahekorras, kuid samal öösel , vaatamata sellele, et ütlesin, et ei soovi enam vahkorda astuda, emotsionaalselt suhtus minusse selliselt, et lasin tal end n.ö veel 3 korda vägistada. tean, et oleksin pidanud karjuma hakkama, kuid tol hetkel mõtlesin, et olen ise tekkinud olukorras süüdi ja mul ei ole õigust enam taganeda. loll mõtteviis, aga tagantjärele tarkus ei aita. kuid nüüd on tulemus käes. enam seks ei huvita. tahaks, et huvitaks. ja mida aeg edasi, seda enam tunnen, et mind on ära kasutatud ja vägistatud, mis siis et toorest jõudu ei kasutatud. nüüd ei oska midagi teha. tahaks mingit seletust asjale, sest jutt, et mine seksoloogi juurde või psühholoogi juurde ei ole eriti intrigeeriv.
loodan, et saate mingit selgust mulle tuua.
ette tänades 21 aastane naine.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Teil on õigus, et see lugu on omast kohast sõlmeks, mille taga Teie seksuaalelu kinni on. Vägistamine ei ole alati seotud toore jõu ega vägivallaga. Ja ometi võib sada kogeda vägistamisena, kui Te vahekorda ei soovinud ja nö. kaotasite õiguse otsustada oma keha üle ehk siis ei hoolitud Teie õigusest otsustada, kas Te soovite lubada seda puudutada või mitte. Ma usun, et sellist vägistamiset kogevad paljudki naised, eriti abielus olles, kus neilt nõutakse niiöelda oma abielukohustuse täitmist. Omamoodi seadustatud vägistamine.
Teie poiss-sõbra mõistvus on tegelikult väga abistav sellise raskuse juures. Kindlasti ei tohiks Te mingil juhul vahekorda astuda enne, kui Te tunnete, et Te selleks valmis olete. Kui Teil on tunne, et austatakse Teie otsustustõigust oma keha üle. Teie õigust otsustada, kas Te lubate kellelgi seda puudutada või selle piiridesse siseneda. See on väga tähtis, et Te selles täielikult veendunud oleksite, et keegi ilma Teie selge loata midagi Teie keha suhtes enesele ei luba, midagi niisugust, millega Te nõus ei ole. Seniks aga peaksite tõenäoliselt loobuma igasugusest vahekorrast ja ehk ka füüsilisest lähedusest oma poiss-sõbraga. Ja ainult samm-sammult, sedamööda, kuidas Teie veendumus kasvab, et Teie õigusi aktsepteeritakse, võite lubada oma poiss-sõbral katsetada füüsilist lähedust (algul kindlasti ilma vahekorda astumata). Kui Te tunnete, et ta austab Teie õigust keelduda edasi minemast võite suurendada füüsilist lähedust. See protsess nõuab aega ja kannatust mõlemalt partnerilt.
Aga ma ei oska küll öelda, kuidas Te saaksite sellest üle, kui Te ei soovi kellegagi, ei psühholoogi ega kellegi asjatundjaga, tekkinud raskustest kõnelda.
H.Küünarpuu