Mul on selline mure, et oleme koos elanud neli aastat. Kõik on olnud ideaalne. Kuid viimasel ajal tülitseme palju. See tuleb sellest, et mina kui tema naine ei saa läbi tema venna naisega. Meie suhe venna naisega on algusest peale olnud nii nagu ta on. Aga minu mees tahab suhelda vahest oma vennaga. Ja ma saan sellest aru, aga ma saan ka sellest aru et kui meid kutsutakse külla siis tegelikult ei taheta sinna mind. Praegu oligi üks selline olukord, et minu mehe vend kutsus meid oma pisikese tütre sünnipäevale. Aga mina ei tahtnud minna. Oma mehe pärast läksin. Mul oli nii halb sinna minna, minu mees sai sellest aru ning sellest tuli meil tüli (ma tahan et ta minust ka aru saaks). Käime mõlemad tööl. Praegu saatis mulle sõnumi, et tal nii raske tööd teha, mõtleb kogu aeg meie tülide peale. Ma tahaks et ma ei ärrituks nii kiiresti nõmedate asjade peale. Ja ma ei taha oma meest kaotada, sest ma armastan teda nii väga!! Kuidas ma saan leida hingerahu ja kompromissi et mõlemal oleks hea. Kas oma pahad tunded tema venna naise vastu maha surudes? Mulle tundub nii tihti et mina pean ainult teisi mõistma. Aga mina?? Kas keegi tahab mind ka mõista?
Loodan, et saite minu murest aru. Ja ma siiralt loodan, et te oskate mulle anda head nõu...
Sest praegu olen ma nii mures... minu mees on mulle nii tähtis!! :) Kuidas ma saan oma nõmedad käitumised heastada?
Tervitustega,
Ellu

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Ellu!
Suhete muutmisel tuleb mõelda sellele, et teisi inimesi muuta on keeruline. Muuta saab enda suhtumist inimestesse ja siis võite märgata, et nende käitumine muutub. Enda suhtumise muutmine võib olla lihtne, kuid keerulisem on kindlasti siis, kui olete väsinud ja murelik. Soovitan mehega kõneleda nii, et mõlevad räägivad oma rolliootustest teineteisele. Olge avameelsed ja paluge mehel Teid mõista. Püüdke leida koos vennanaise positiivseid jooni. Arvan, et Teie ootused mehe vennanaise rollile on sellised, mida ta kunagi Teie silmis ei täida. Püüdke ilma kriitikata analüüsida tema käitumist ja leidke võimalus leppida tema käitumisega. Soovitan koos mehega leida võimalus külastada mõnda SPA-d paariks päevaks. Saate lõõgastuda ja veeta meeldivalt aega mehega kahekesi. Kaob väsimus ja suudate palju rahulikumalt suhtuda kaasinimestesse ja eelkõige muutuvad suhted mehega rahulikuks. Kui olete enesekindel ja rahulik, märkate, et inimesed Teie ümber on meeldivad ja nenega on meeldiv suhelda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.