Elame 22a vabaabielus,meil on 1 ühine laps20 a.,lisaks mehel 3 last eelmisest abielust,vanemad,1 laps neist on tal lapsendatud.Meil on oma maja ja elame maal. Olen mures,et kuna mehe tervis pole hea,ta on FIE JA ERITI HÄSTI äri EI LÄHE.Kui temaga midagi juhtub,kus ma elama hakkan?Me ju koos ehitasime,remontisime,aga meie oma lapse nimele ta kinkelepingut ei tee,ta kohe saab vihaseks ...mul on ka 2 suuremat last ja me oleme lastelastega tore pere,AGA MEHE SUURED LAPSED ON PÄTIMAD.on 1 vangis olnud,isal külas nad ei käi,ootasid vaid raha.Eksnaine ei andnud meile lapsi ja külla isa ei lubanud.Kas need lapsed pärivad meie kodu?Praegu elame kahekesi. Kuidas teha selgeks mehele,et tulevik on tume ja pole turvaline?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
TERE!
Teil oleks vaja küsida nõu juristilt, millised on seadusega ette nähtud võimalused. Minu teada vabaabielu on meie riigis võrtsustatud seadusliku abieluga.
Saan Teile soovitada mitte mõelda tulevikule mustades toonides. Küllap Teie lapsed saavad ise tulevikus hakkama ka selle majata. Nautige enda toredat peret ja püüdke oma elukaaslasega elada võimalikult rahumeelselt. Kui Te mehele survet ei avalda, küllap otsustab ta ise Teie kasuks. Teil on ju vaja kuskil elada, kui teda pole. Küllap ta saab sellest ise aru, kuid selleks ei saa teda sundida, vaid see toimub siis, kui teie suhted head on. Kui suhted on sõbralikud, siis saate mehega kenasti rääkides maja suhtes midagi kokku leppida, mida jurist Teile soovitab.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.