OLEN OMA POISIGA KOOS OLNUD JUBA PAAR AASTAT.KUNA MUL ON OMA ISIKLIK KORTER ELAB TA MINU JUURES.
ME SAAME OMAVAHEL VÄGA HÄSTI LÄBI.MEIL ON KOOS TORE. RÄÄKIDA SAAME OMAVAHEL KÕIGEST. ME USALDAME TEINETEIST. MEIE ARMASTUSE TÕESTUSEKS SÜNDIS MEIL KA LAPS.
ASI, MIS MIND NII-NII VÄGA HÄIRIB POISI PUHUL ON SEE, ET TA EI OLE RÄÄKINUD OMA VANEMATELE EI MINU EGA MEIE LAPSE OLEMASOLUST.
TA VANEMAD ELAVAD 70KM KAUGUSEL MEIST ÕNDSAS TEADMISES, ET NENDE POEG ELAB LINNAS POISSMEHEELU. JA SEE OLUKORD TEEB MU POISILE KA NALJA. TA KÄIB IGAL NÄDALAVAHETUSEL OMA VANEMATEKODUS. TA RÄÄGIB MULLE OMA VANEMATEST JA KODUST. MUL ON NENDE ELUST ÜSNA HEA ÜLEVAADE. TAL ON IGATI TORE PERE. MUL EI OLE TÕESTI PÕHJUST SELLES KAHELDA. AGA MIKS EI VÕIKS MINA SINNA KUULUDA. MA EI TAHA ENAM JÄÄDA TEMAST MAHA IGAL NÄDALAVAHETUSEL. ÄRGE PALUN ARVAKE, ET MA KAHTLEN POISIS NAGU EI KÄIKS TA OMA VANEMATEKODUS.
ME OLEME SEDA TEEMAT PÄRIS PALJU ARUTANUD. ALATI LUBAB POISS, ET KOHE-KOHE RÄÄGIB KODUS. JA, ET ÄRGU MA SELLEPÄRAST ÜLDSE PABISTAGU EGA MURETSEGU. SELLISED LUBADUSED TULEVAD TEMALT JUBA TERVE VIIMASE AASTA JOOKSUL. KA VÄIDAB POISS, ET EI OLE TAL PÕHJUST MIND HÄBENEDA. MINU VANEMATEKODUS ON TA MITMEID KORDI KÄINUD. SEAL TUNNEB TA ENNAST HÄSTI. AGA MIS VÕIKS KÜLL OLLA SELLE PÕHJS, ET MINUST JA MEIE LAPSEST EI VÕIKS RÄÄKIDA OMA VANEMATELE. VIIMASEL AJAL OLEN MA HAKANUD SELLE PÄRAST VÄGA PÕDEMA JA SAGELI KA NUTNUD. KÜSIVAD JU KA MINU VANEMAD MU KÄEST , ET MIKS MIND POLE TUTVUSTATUD OMA ÄMMAGA. SEE EI OLE JU NORMAALNE, ET LAPSELE EI ANTA VÕIMALUST OMA VANAVANEMAID TUNDA.
ON MUL MINGI VÕIMALUS SEDA OLUKORDA MUUTA? MIL VIISIL ÕNNESTUKS MUL POISILE OLUKORDA VEEL SELGITADA KUI KA RÄÄKIMINE SEL TEEMAL POLE AIDANUD?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kooselus on oluline usaldus ja avatus. Kas Te olete küsinud elukaaslase käest, miks ta Teie ja lapse olemasolust oma vanematele ei soovi rääkida, miks ta seda rääkimist pidevalt edasi lükkab? Mina sellele küsimusele vastata ei oska. Kui see olukord Teid häirib, võiksite elukaaslasele anda kidlalt mõista, et soovite tutvuda oma lapse vanavanematega ja ei rahuldu selle edasi lükkamisega. Leian, et vanavanematel on soov ja rõõm tutvuda lapselapsega, ka siis, kui see teade neid üllatab. Julgustage meest, rääkige talle oma tunnetest, oma soovist temaga koos olla, kuid paluge olukorra lahendamist.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.