minu elukaaslasel on 5a.-ne laps,toob lapse iga päev lasteaiast,kogu suve võtab oma töö juurde kaasa- lasteaed on puhkusel.rahaliselt toetab,endale talle eriti ei jäägi.Tundub,et meil on ilus ja hea suhe,aga mind ta ei toeta eriti.Töötan poole rohkem,kui mees.mees soovib,et saaksime lapsega koos olla, aga ei oska korraldada.Pealegi nüüd,kui me oleme koos elanud mõne aasta, soovib mehe eksnaine teda tagasi.Armastan teda ja tunnen väga kaua,aga hingerahu on kadunud.Kas helistada eksnaisele?Olen rääkinud mehega,mulle meeldib selgus ja ausus.Mees rahustab,et muretsen asjata,aga selle naise helistamised häirivad mind. Telefon heliseb,mees ei võta vastu-mina ka ei tohi võtta.sooviks teada,kas 5000 kroonist 2000 krooni lapsele piisab?Ema ju ka teenib.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teil on hoolitsev mees ja isa oma lapsele, see on väga tore. Suhte puhul, kus eelmisest suhtest on lapsed, kaasnevad alati teatud kohustused. Oluline on kuidas Teie suudate sellega kohaneda. Rääkige mehega oma tunnetest ja ootustest tema käitumisele eksnaisega. Kuulake, millised on tema ootused Teie rollile ja püükdke leppida kokku käitumine, mis teie mõlemaid enam vähem rahuldab. Mis puutub teie rahalistesse suhetesse, ka selles osas leppige kokku. Eksnaisele helistada ei soovita, selles küsimuses oleks kena kui mees temale selgeks teeks, et teie koju helistamine võib toimuda ainult väga oluliste olukordade puhul. Vabandan hilinenud vastuse pärast.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.