Olen 34a naine, peres kasvab 4 last. Minu lugu sai alguse 2a tagasi ja teatud määral kestab tänaseni. Nimelt iga lapsega tuli mul aina kaalu juurde ja praeguseks on seda koormakest oma 30 kg liiast. Aga see ei häirinud mind üldse -olin ikka rõõmus ja aktiivne.Kuni...ühel õhtul ütles mu mees,et ma olen suur ja kole nagu isamaasõda jne. Ta ütles seda kohe hästi inetult ja minu jaoks oli see täielik shokk - ma poleks iial arvanud, et ta nii hirmsasti minust arvabki, et inimest saab armastada ainult tema välimuse järgi.Muidugi püüdsin ka kaalust alla võtta - kaalujälgimine, ujumine, kõndimine - tahtejõudu kippus ikka nappima.
See ei ole veel kõik...Pool aastat hiljem teatas ta mulle, et on leidnud endale armukese, et ma ei ole tema jaoks seksuaalselt atraktiivne, et ta ei armasta mind enam - et juba oma paar aastat ei armasta. Ma ei oleks seda temast uskunud, ma usaldasin teda, armastasin. Ja ta jäi igal ööl külapeale, tulid ka päevad ja nädalad lisaks ja pühad, kus ta oli kodust eemal. Olin lastega ja masenduses. Nii palju vaeva,piina ja pisaraid. Eriti muserdas mind süütunne laste ees....tegin läbi kõik etapid, et meest koju meelitada,anuda, ähvardada, viskasin ka välja jne.
Nüüd on ta kuidagi tagasi imbunud, ka kohvrid on tagasi - eks suur armumine läks üle...Ja ma ei tea, mida nüüd teha - olen täielikus paanikas - ühel päeval olen kindel, et lahutan ära, teisel jälle mõtlen laste peale, kes ometi ju vajavad isa, vajavad perekonda. Paanikahäire tuli jälle tagasi! Ta ei kahetse oma tegu, ei ole andeks palunud....samas teeb ühiseid tulevikuplaane. Magab ta elutoas diivanil - minu kõrvale ei ole ta kippunud. Ma ei vihka teda. Ei armasta aga ka. Lapsed on nii õnnelikud - nende pärast ei ole mul südant suhet lõpetada. Kui ma seakski enda huvid ja tunded esikohale - siis tapaks mind süütunne laste ees - noorim alles kolme aastane! Ma ei leia sellest ringist väljapääsu!!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Tundub, et enda soovid oled jätnud tähelepanuta, alati püüdes täita teiste soove.
Soovitan Sul võtta paber ja pliiats ja kirjutada, mis on selles head, kui mees Sinu juurde jääb ja mis on selles halba. Siis mõtle mis on selles head, kui mees ära läheb ja mis on selles halba.
Nii saad ehk selgemini aru, mida Sa ise tahad ja tunned.
Kui oled teinud otsuseid, on hea, kui Sa mehega räägid oma ootustest tema rollile.
Mees saab siis ka rääkida oma ootustest Sinu rollile.
Vestelge võimalikult rahulikult ja kahekesi olles.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.