Tere.
Olen 30a naine. kuus aastat olen üksi last kasvatanud ja arvanud, et jäängi üksikuks. Õnneks (?!) on elu läinud teisiti ja olen leidnud enda kõrvale inimese. Probleem on selles, et ma ei tea, kas teda saab usaldada.
Koos oleme elanud neli kuud. Kõik, mis ma temast tean on see, mis ta ise on rääkinud. Ei ole näinud tema pere, tema elamist, tema sõpru. Ta elas enne teises linnas, minu elamisast umbes tunni tee autoga.
Ta ütleb, et armastab mind ja soovib last saada. Kokku kolisime (õigem oleks vist öelda, et tema kolis minu juurde) peale u. kahe nädalast tutvust.
Mind on hoiatatud, et ma teda liialt ei usaldaks ja mitte mingil tingimusel veel rasedaks ei jääks. Ei tea kas saan teda usaldada, kuigi tunnen et armastan teda. Lihtsalt ta on lubanud asju mida pole teinud ja rääkinud asju algul ühte moodi pärast teist moodi. Vanemate juures käib ta ise väga harva, väidab, et suhtleb nendega telefonitsi, sama jutt on ka sõpradega. On mul põhjust muretsemiseks?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Tore on olla armunud ja tunda endi ihaldatuna, seda tuleb nautida.
Hea kooselu aluseks on peale armastuse tähtsal kohal usaldus. Armunud inimene võib teha liiga kiireid otsuseid, kuid Teil tundub olevat mingi ohutunne ja seetõttu soov ettevaatlikumalt eesmärke seada. Püüdke elukaaslasega rääkida oma ootustest tema rollile ja küsige, mida tema Teie rollilt ootab. Kui mehel on soov saada Teiega ühine laps, siis milline on tema vastutus ja eesmärgid ühise elu jätkamiseks? Oluline on ka see, kuidas ta Teie lapsesse suhtub ja kuidas Teie laps temasse suhtub. Kaaluge kõike, otsige vastuseid oma tekkinud küsimustele ja siis otsustage.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.