Olen värskelt emaks saanud 24 a. naine. Mehega oleme koos elanud 5 aastat ja meie suhted on alati lähedased olnud. Alati olen olnud väga armukade, aga viimasel ajal on tekkinud sellest suuremad probleemid. Kuna minul pole lapse tõttu võimalik nii palju välismaailma ja sõpradega suhelda, siis on armukadedus veelgi süvenenud kui mees ilma minuta kuskil käib. Olen armukade isegi tema venna ja vennapoja peale, ema ja ka sõprade peale. Kui ta aga ilma minuta kuhugi välja läheb, on mul lausa paanika ja lõhkiminemise tunne!
Kardan, et just minu armukadedus võib meie suhtele üks kord saatuslikuks saada. Ei tea kuidas saada hakkama nende valede ja naeruväärsete tunnetega...

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Mis segab Teid koos lapsega sõprade ja sugulaste juures käia? Kui vähegi võimalik, võtke laps kaasa ja veetke aega koos mehega sõprade seltsis. Korraldage mõni nädalavahetus või õhtu oma mehega, paludes lapse juurde keegi. Rääkige mehele oma probleemist ja paluge temalt abi selles, et suudaksite teda rohkem usaldada. Kui mees oma päevast Teile ettekannet ei tee, ei tähenda see seda, et tal midagi varjata on, vaid ta lihtsalt ei soovi Teid koormate mitteolulise informatsiooniga. Kooselus on oluline õppida teineteist usaldama, austama ja lubada tegeleda partneril oma mingi meelistegevusega ja teha seda ka ise.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.