TERE. Mul selline mure,et ma ei usalda üldse oma meest,oleme koos elanud 6aastat.Meil on laps ja ootan teist last.Probleeme usaldusega oli mul ka varem teiste noormeestega ehk on see ka lapsepõlvest pärit,kuna mu isa jõi palju,peksis,pettis ema.Mu mees joob vahel 2päeva järjest,nii et üldse näole ei anna ja samas ei joo tükk aega.On valetanud,et on tööl aga tegeld kuskil joob Kõige kurvem on old see,kui jätsin 3aastase lapse mehe hoolde,kuna ise olin tööl,koju jõudes oli tuba purjus rahvast täis ja mees ise magas,laps nägi seda kõikke.Nüüd ei suuda teda üldse usaldada,siiski pere on talle tähtis,tööl käib ilusti ja on hea,kui ei joo.Nende aastate jooksul olen üritanud mitukorda ära minna aga ta palub anndeks,kuni järgmise vale või joomiseni.Kui ta joob on tal kõik savi,on mind isegi sõprade juuresolekul sõimand ja paar korda lükanud maha.Ka teiste naistega suhtleb vabalt,on mind petnud 1kord,mille tunnistas ise üles. On see usaldamatusest või armukadedusest,et kui ta on kaugel tööl siis kahtlustan koguaeg? HEAD AASTAVAHETUST!Ette tänades murelik naine

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Äkki mees on nende aastate jooksul muutunud paremaks, kuid Te ei märkagi, kuna iga viinavõtmine on Teie jaoks ebameeldiv? Miks mees joob? Kas tal on muresid, mida kardab Teiega jagada? Võiksite temalt neid küsimusi küsida ja rääkida talle oma ootustest mehe käitumisele. Rääkige talle oma tunnetest ja kõhklustest. Paluge, et ta aitaks Teid üle saada rahutusest tuleviku ees. Mehe rolli juurde peaks kuuluma vastutuse võtmine oma pere eest. Teile soovitan teda siiski rohkem ise usaldada ja mitte teha etteheiteid väiksemate eksimuste korral. Kui Teie teda usaldate, saab ta selleat tugevamaks ja püüb käituda Teie soovide kohaselt.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.