Meie kooselu on kestnud pea viis aastat.Algul oli kõik enam vähem normaalne kuid viimane aasta,isegi poolteist on lausa katastroof!!Kindlasti tekib Teil küsimus et miks katastroof siis selle pärast et mina enam vastas poolt ei armasta,lausa vihkan teda ja ta elab minu majas ja ei taha enam välja kolida,kuna loodab veel midagi üles soendada!!Kuid minu otsus on lõplik ehk siis temast vabaneda!Ma väga loodan et saate anda head nõu või midagi säärast sest minust ühepoolsel armastusel ei ole mingit mõtet või mida Teie arvate??Kas peaksime pöörduma Teie poole mõlemad?Mida teha et see mõtetu elu ja aja raiskamine lõpeks??
Ootan pingsalt Teie arvamust või soovitust!
Tiit

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Tiit!
Loodan, et Te suudate ise kaaslasele rahulikult ja kindlalt oma tunnetest ja otsusest lahku minna, teada anda. Püüdke seda teha meeldivalt, kuid otsusekindlalt. See on nii Teile, kui ka neiule raske kõnelus, mis peaks lõppema mingi konkreetse tähtajaga, millal midagi toimub. Kuna see on Teie maja, loodan, et neiu saab sellest aru ja Teil on õigus tema lahkumist paluda. Neiu tundeid arvesse võttes, võiks ta otsida abi psühholoogilt. Selle otsuse peaks ta aga ise tegema. Kui Te ise ka oma otsuses päris kindel ei ole, siis võiks perenõustamisele mõelda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.