Tere! Olen 24 aastane naine ja olen oma partneriga koos elanud ligi 4aastat, meie omavaheline läbi saamine on olnud praktiliselt probleemideta usaldan teda täielikult ja saame rääkida temaga vabalt kõikidel teemadel, ta on kena ja intelligentne mees ,parim sõber mulle ja vahel tunnen ,et isegi hingesugulane, aga mis meie suhetes puudu on seksuaalne tõmme vähemalt minul tema vastu.. Ma ei saa endast aru küsin endalt mis mul viga on miks ta ei eruta mind,
peale selle pole ma veel kunagi elus orgasmi saanud,teiste partneritega on olnud väga tugevaid erutuse momente,kuid orgasm on ikka tulemata jäänud. Olen oma abikaasaga sel teemal rääkinud ja ta on selle tulemusena omalt poolt veel rohkem püüdma hakanud,kuid see kõik tekitab minus vastureaktsiooni ja nüüd olen jõudnud sinna,et ma ei taha temaga üldse seksida,tunnen hoopis kibestumist viha ja oma saamatust.. Äramärkimist vajab veel selline huvitav asi ,et kui ma temaga käima hakkasin tajusin kohe ,et ta pole mulle ,seksuaalselt atraktiivne mees. (võimalik,et mul on ka psüühiliselt mingi barjäär ees kuna mees on minust 18 aaastat vanem) Minu nägemuses on väljakujunenud teatud tüüpi mehed kes mind seksuaalselt erutavad , kuid paraku selliste meestega pole mul jälle midagi muud ühist peale huvi seksi vastu ja seda mul on ,aga ainult mitte oma mehe vastu. Nii,et mõtlen juba hirmuga,et hakkan lihtsalt teisi mehi vaatama,või leian endale armukese,sest olen ju lihast ja luust naine ja tunnen puudust seksist? Mul on tõesti äärmiselt keeruline probleem ei tea kas ongi seda võimalik lahti harutada?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Intellektuaalne suhe on Teile oluline partneri puhul. Seksuaalsuhte puhul vöiksite mõelda sellele, et kontrollitus meeldivat tulemust ei karanteeri. Püüdke oma hoiakut mehe suhtes muuta, mõelge ta seksikaks ja ise püüdke olla lõõgastunud ja vaba. Kui leiategi endale seksika partneri, siis arvan, et selles suhtes võite hakata igatsema intellektuaalseid vestlusi partneriga. Soovitan minna naistearstilt nõu küsima, mida veel ette võtta, et suhe tagaks orgasmi. Soovitan minna ka psühholoogi juurde, kellega koostöös saate kindlasti oma murele lahenduse, kui ise oma pingutused ei rahulda Teid.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.