Häiriv valu jalgades natuke nagu põletutunne. 19.08.21 / Peavalu

Külastaja küsib:

Tere! Olen olnud terve inimene ja peale vaktsiini Pfiseri esimest doosi kaks nädalat hiljem hakkasid probleemid.Tuli kätte ja jalgadesse häiriv valu ja natuke nagu põletustunde moodi ka.Liikumisel väga ei sega vahelt tuleb hetkeline tugev valu eri kohta jalgadesse,puhke asendis on väga häirivad.Pean võtma neurontiini,olen seda rohtu võtnud juba pikemat aega ja nüüd püüan vähem võtta.Tahan saada teada põhjust mis mul viga on,pole nagu normaalne? Kuhu võiks veel pöörduda?Kas võib olla miskit veenides kuid neid mul pole näha.

Arst vastas:

Vanda Kristjan

dr Vanda Kristjan

Perearst

Tere!

Teie kirjeldus vastab neuropaatia sümptomitele. Vahel on võimalik neuropaatiat tekitav põhjus tuvastada, kuid oma praktikale tuginedes, võin kinnitada, et sageli jääb see ebaselgeks. Gabapentin on neuropaatia korral ordineeritav ravim. Seda preparaati võetakse annuseid suurendades vastavalt skeemile seni, kuni on vaevus leevenenud. Soovitus on mõnda aega püsida selles annuses ja siis tasapisi annuseid alandades vähendada raviannuseid. Ravikuur võib olla vahel pikemat aega kestev. Täpsemad annused ja skeemid tuleb oma raviarstiga läbi rääkida. Veenihaigusele viitavad sümptomid on läbivaatusel sageli tuvastatavad. Ka sellest kahtlusest võiks oma raviarstiga rääkida.

Head soovides,
Vanda Kristjan

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Peavalu

Pingepeavalu

Tere,
Mul on erinevaid peavalusid, millega olen harjunud. Üks nendest paremal kuklas (ilmelt pingepeavalu) ja teine migreenilaadne, millele tavaliselt eelneb ka "aura" (kui valu ei alga koheselt ...

Vastas dr Toomas Toomsoo

Tere,
on ka rohkem pingetüüpi valu. Esmalt arutama seda perearstiga ja vajadusel neuroloogi konsultatsioon

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: