Tohter Olaf 130 teemat   300 postitust foorumis

Lisa vastus

Ravides üht probleemi,lisandub kolm korda rohkem probleeme...

Autor: Krista 26.02.13 17:35

Mul avastati kilpnäärme ületalitus.Tabletiravi pidevat tulemust ei andnud ja eelmine aasta suvel sain radioaktiivse joodi ravi.Neelasin alla kapsli,mille tagajärjel pidi kiilpnääre hakkama normaalselt tööle.Kuid,see kapsel mõjutas ka teisi organise.Pool aastat hiljem tekkis silmade paistetus hommikuti,endok. juurde minnes,ütles arst,et see on tolle joodi kapsli tagajärg..kirjutas välja rohu medrol 16mg kaks tabletti päevas.Nüüd kuu aega hiljem silmad pole paistes,aga on tekkinud kõrvaltoimed ja neid on mitu korda rohkem ja hullemad!!Nägu ja kael on paistes,õigemini põsed on punnis,ja kogu nägu nagu täiskuu,lihased on nõrgad,olen ülekaaluline.ei jaksa trepist käia ega toolilt tõusta ilma et kuskilt kinni hoiaks,veresuhkur oli kõrgevõitu enne,diabeeti veel pole,aga nüüd suhkur veel kõrgem - taas veel ühed tabletid juurde,higistamine,lihtsal hakkan higistama,selleks ei peagi end eriti liigutama,terve nägu hõõgub palavusest,nagu suvel,nägemine oli juba enne vilets,aga nüüd on justkui ududloor ees,näen veel halvemini,söögiisu tekkis jube - nagu mainisin olen ülekaaluline -140kg,oht on,et tänu neile medroli tablettidele kaal veel kasvab..issamd,ega mu nahk kummist pole!Ja mul tekkis suvel ka küüneseen,mida üritan ravida mitu kuud,kuid uurides selle medroli infolehte,leidsin et see võib ka seda ravi segada....mida veel tulemas on??Ja nagu aru olen saanud selle medroli ravi ei tohi lõpetada,vaid vähehaaval vähendada,kuid see ravi kestab veel 2 kuud ja vist rohkemgi.Mida siis teha,et inimväärselt elada?Kui pole jõudu end liigutada,kukkusin hiljaaegu,libe oli,püsti ei saanud,mitu minutit olin põlvili maas,enne kui kaks meest mind hädavaevu üles jaksasid tõsta..invaliid...eluisu kaob ära lausa...........

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: oki   28.02.13 19:30

Kilpnäärme ületalitlus ja rasvumine kehakaaluga 140 kg?
Ei passi nagu hästi kokku...

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada