Suhted & seks 1 029 teemat   1 257 postitust foorumis

Lisa vastus

Seksiisu kadumine peale beebipillide löpetamist!

Autor: H. 04.04.10 16:46

Minu probleem siis järgmine...olen söönud Yasmin tablette juba palju aastaid ja seksiga oli köik korras.Seksisime mehega iga päev ja mölemad soovisid seda väga.Mehega koos olnud 2 aastat.Nyyd 4 kuud tagasi otsustasime lapse saada ja löpetasin tablettide vötmise.Peale seda kui enam tablette ei söö ei ole ka mingit seksi isu.Mitte vähematki!!!!! Mehega tulnud tänu sellele lahkhelid.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: cmc   20.05.10 18:29

Pillide võtmine muudab naise hormonaaltasakaalu millest tulenevalt nende lõpetamine võib seksi isu kaotada, kuna on tekkinud järjekordne võnkumine.

Lahenduseks on pakutud pornot, pillide jätkamist, uute asjade proovimist, aega. Aja oleksin pidanud esimesena ütlema. Normaalne oleks kui mees oleks ka lugenud pillide tööst ning saaks aru ja kannataks oodata. Soovitatavalt tegeleks endaga ise ning oleks toetav, kuna ka naisele ei ole kerge isu puudumine, eriti kui nagu tahaks.

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada