Stress 873 teemat   1 164 postitust foorumis

Lisa vastus

Surin jalgades

Autor: riho 20.03.11 01:39

Probleem selline. Nimelt on juba pea viis aastat olukord kus öösiti hakkavad jalad surisema. Heidan õhtul magama ja siis nii tunnikese pärast ärkan selle surina või mis ta on peale ülesse. Sellines närvi värinad või nii. Millede tagajärjel pean voodist tõusma ja liikuma toas ringi ja tuhara ning jala lihaseid masseerima. Selle tagajärjel tuleb mõningad gaasid ja värin kaob. Saan minna tagasi voodisse. Magada tunnike ja kõik kordub. Selle tagajärjel saan öösiti magada 1,5 kuni 3 tundi. Ka vahel päästab , kui lähen tualetti ja üritan gaasidest vabaneda. Olen rääkinud paljudele arstidele kuid kõik vaid naeratavad ja kõik. Kas oskate soovitada kelle või millise arsti poole pöörduda.
Lugupidamisega R

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Nimi   21.03.11 15:41

jalgade värk on nn "rahutute jalgade sündroom", gaaside puhul pakun "ärritunud soole sündroomi" - xanax aitab, aga ei taheta eriti kirjutada seda (tekitavat sõltuvust)

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: muhv   05.04.11 20:53

"TEKITAVAT SÕLTUVUST"?????

püha jumal, xanax on üks kõige rohkem sõltuvust tekitav rahusti üldse, olen ise hetkel rahustisõltlane, ja uskuge, see on kole.

palderjanitabletid ja homoöpaatilised rahustavad tilgad võivad vägagi edukalt aidata.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Nimi   07.04.11 17:36

ma olen ca 30 aastat bensodiasepiine tarvitanud (1, max 2 tbl ööpäevas) ja koledat pole seal midagi...hoopis antidepressantide kõrvalmõjud on koledad

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: heino   24.04.11 18:50

Tarbin juba 15aastat antridrepekaid,olen olen 43aasrane,isegi üle 15aasta,käin iga päev ilusi tööl,ütlen,ausalt-võtan iga hommikul ühe rivotrili,1,5mg alprazolami ja ühe tabl 5mg diasepami,aga üleeile võtsin suutäie alkot,kaotasin pea 800euri ära,mis mulle aresti kambrist veel tagasi anti,kodus kõik karjuvad-käed värisevad-ei jõa enam trükkida-ei suuda pohmellist välja tulla...aidake...

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Nimi   03.05.11 13:42

ürita mineraalvett juua...see puhastab organismi,,,ja vana hea diazepaks ning alprazolam lisaks....radedormi lase kirjutada unerohkus (kuigi mulle piisaks ka alprast)....küll jälle kõik korda saab

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada