Stress 870 teemat   1 161 postitust foorumis

Lisa vastus

Hirmud ja kuidas neist jagu saada 3 Kui ...

Autor: Arsti nõuanne erviselehes 25.09.04 14:17

Hirmud ja kuidas neist jagu saada 3

Kui me ennast ja oma närve ei hoia, võivad tekkida õige kummalised asjad: pidev väsimus, nõrkus, (tahte)jõuetus, ebamäärased valud lihastes-liigestes. Lisaks muutuvad keemilised protsessid ajus, millega võivad kaasneda ootamatud meeleolu muutused, kõikuv suhtlustasand, isegi moonduda isiksus. Rõhutagem, et adrenaliini tase veres kõigub sõltuvalt stressorite hulgast - kahjulikuks muutub see siis, kui me ei anna aega langeda tasemel optimaalsetesse piiridesse, kui lubame aina uutel stressoritel end tasakaalust välja viia. Siin peab mõistus appi tulema ja hoolt kandma selle eest, et pidev stressiseisund ei muutuks harjumuseks - et ei praetaks pidevalt oma mahlas.

(stressor - stressi tekitaja)

Ülepingutatud närvide tundemärgid

Ärrituvus - kõik käib närvidele; halvenev mälu - kõik kipub meelest minema või mitte meelde jääma; rahutus - kui olete siin, tahate olla seal, kui olete seal, tahate olla siin; üliagarus - rabelemine mitme asjaga korraga; keskendumisvõime langus - mis seni näis lihtne, muutub keeruliseks; kiirkõne - tahate aina rääkida; mõttetulv - mõtted nagu rohutirtsud hüplevad ühelt teemalt teisele, ümisete üht-sama viisikest; paranoia - luulud - kõik on teie vastu ja klatshivad, väldivad teid; hirmud ja foobiad - kardate asju, mis ei saa kahju teha, pelgate teadmatust; lootusetus - sünged mõtted, ise teate, et nad on naeruväärsed, ent ei saa neist lahti; nutuhood - pisarad tulevad iga tühja asja pärast, tunded leiavad lahenduse nutuhoos; minestus(tunne) - võib teinekord olla kasulik hirmu maandajana.

See on stress.

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada