Rasedus ja sünnitus 1 187 teemat   1 355 postitust foorumis

Lisa vastus

Pärast Medikamentoosset aborti

Autor: Küsija 06.09.17 09:58

Tere

3,5 nädalat tagasi tehti medikamentoosne abort, 25.08, kui oli kaks nädalat möödas, käisin järelkontrollis. Seal määrati dezaminoodoksidocin, mida pidin vōtma kolm päeva. Peale seda veritsus jäi seisma. Kui järgmisel päeval algas uuesti. Arvasin, et algasid päevad ning alustasin Femodine tablettide vōtmist. Tänaseks 6.09 ei ole veritsus lakanid, st viskab endiselt pissil käies nagu tükke välja. Muid kaebusi pole. Kas see o normaalne vōi kuidas peaksin käituma?

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Triin   15.09.17 15:57

Tere!

Siin anonüümses foorumis ei vasta arstid. Kui soovite kliinik.ee-s arsti vastust, siis palun pöörduge konkreetse arsti poole. Arstile saab esitada küsimuse siit: https://www.kliinik.ee/noustamine

Parimate soovidega
kliinik.ee vanemtoimetaja

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada