Psühhiaatria 90 teemat   292 postitust foorumis

Lisa vastus

Depressioon (vist)

Autor: Hädaline 04.12.16 20:27

Tere!

Olen 24. aastane noormees, kuid hädas vaimse tervisega. Nimelt juba 4-5 aastat tagasi diagnoositi ärevushäire, mille vastu sain ravi antidepressantide näol. Umbes aasta võtsin ja siis lõpetasin ära ja tundus, et sain jagu. Peale ravi aga tekkis elus igasugu muresi, nii suhetes kui ka rahaliselt. Tegin "finantsmaailmas" mõned lollid käigud, kuid praeguseks olen jalad alla saanud, leidnud tasuva töökoha ja kõik peaks justkui korras olema. Ometigi seda ma ei tunne. Mulle kallis inimene pööras selja ja lahkus. Ma elasin justkui viimased aastad mingis lootusemaailmas. Selge mõistus oleks pidanud teadma kuidas asjad lähevad, kuid kuni viimse hetkeni lootsin või uskusin, et asjad lähevad teisiti. Septembris läksin tagasi psühhiaatri vastuvõtule ja sain jälle Escitalopram teva 10mg tabletid peale, mida olen praeguseni võtnud, kuid tulemusi pole. Enesetunne on hullemaks läinud ja miski huvi ei paku. Pigem ma ei võta neid AD ja üritan iseseisvalt endaga hakkama saada. Muidugi ma ei usu ka meie meditsiini. Psühhiaater ju isegi ei tea kas mul neid tablette reaalselt vaja on? Mul läks tema juures 5 minutit, kus ma rääkisin kuidas mul viimasel ajal läinud on ja juba ta kirjutas mulle need tabletid välja. Kas tõesti mu enda arvamuse järgi, et mul on vaja AD, kirjutataksegi need välja? Viimasel vastuvõtul rääksime ka kõigest muust kui mu probleemidest. Pigem ma loobun nendest tablettidest ja proovin alternatiive, kuid kas ma võin iseseisvalt võtmise ära lõpetada? Internetist uurides leiab väga palju vastuolulist infot ja otsest vastust pole. Ühesõnaga kas ma võiksin proovida mõni päev mitte võtta ja vaadata, mis enesetunne ütleb? Ma ei näe mingit mõtet neid võtta, kui igasugune mõju puudub.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Ella   27.02.17 16:10

Kui Sa oled neid üle poole aasta võtnud, ei soovita Sul neid järsku lõpetada, võid saada võõrutusnähud, mis on võivad olla väga ebameeldivad. Vähenda tasapisi ja jälgi enesetunnet.

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada