Naistehaigused 306 teemat   417 postitust foorumis

Lisa vastus

Sos pillid ja päevade kadumine

Autor: Pille 28.03.16 18:58

Olen 7-8aastat pille kasutanud. Algul yasminelle mille kasutamise ma lõpetasin kuna rinnad kasvasid juba liiga suureks, ning viimased 4 aastat on nendeks olnud harmonet pillid. Tänu kiiretele aegadele jäin ma viimasel korral pillidega hiljaks ja otsustasin siis paar kuud pillivaba olla. Päev ennem kui päevad pidid hakkama juhtus aga õnnetus ja otsustasin igaksjuhuks sos pillide kasuks. Esimesel päeval polnud midagi aga teise õhtult olid nii jubedad krambid et olin täiesti kägaras ja ei suutnud tööd teha. Eeldasin, et mingi protsess hakkas pihta ja ootasin veritsust või määrimist. Praegu on sellest aga juba 2 nädalat möödas ja ei midagi. Kuna ma minevikus olen ka sos pille kasutanud ja mäletan tugevat määrimist siis nüüd on mul täitsa mure.
Ma ei tea kas see on normaalne või tasuks ikka naistearsti juurde minna?

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada