Naistehaigused 306 teemat   417 postitust foorumis

Lisa vastus

Pikk menstruatsioon

Autor: E.R. 07.07.10 21:32

Mul on mure, juba teist nädalat kestab mul menss.. ta ei ole nagu õige veritsus ka.. vahepeal nagu selline vesine veri.. aga, et igapäevast elu see väga häirib ja õige ta ka olla ei saa. pole kunagi varem nii olnud. äkki keegi teab sellisest asjast midagi?

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: ...   13.07.10 23:15

Võimalusi on palju. Kõige sagedasem põhjus on vist tsüklihäire või anti-beebipillide kasutamine. Aga selgust saab, kui arst teeb vajalikud uuringud.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: kkk   18.07.10 19:15

Düsfunktsionaalne emakaverejooks. Põhjus kollakeha hormooni vähesus organismis.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: naine   23.06.11 18:29

Mina pöördusin sellise murega naistearstile ning mind pandi kohe haiglasse, kus süstidega peatati verejooks.Mingit viga aga ei leitud.
Olen üleminekueas naine.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: 23 naine.   10.09.12 19:25

Mul suur mure.Viimased 5 kuud on kestnud menstruatsioon üle 14 päeva.Päris pikalt,aga nüüd viimane kuu on eriti masendav olnud,Augustikuus oli 16 päeva,oli vaid 10 päeva vahe ja algas nüüd uuesti. On see normaalne ? Olen tahtnud pöörduda arsti poole,kuna arsti ajad on väga pikad,selleks ajaks kui mina aja saaksin algavad uuesti. ja veritsus ei ole selline tavaline nagu kunagi oli et esimestel päevadel tuleb ikka korralikult,nüüd niriseb ja niriseb,ja nii üle 2 nädala,ja see segab tavaelu päris palju ! Mida tegema peaksin ? On miskit viga ?

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: naine   30.09.12 20:37

üeminekueas oleks see üsna tavaline, kuid kuna olete noor, siis tuleks ikkagi günekoloogi poole pöörduda.Veritsus ei takista uuringuid.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: mures:(   05.11.12 16:35

mul spiraal sees ja miks nii tihedamini tekkitab päevad 2 nädal on paus ja 1 nädal algab päevad jne ,mida tuleb teha.arsti sõnul on minuga kõik korras.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: m.   21.05.13 11:21

Ma hakkasin esimest korda kasutama yasminelle pille ja mul menstru.on juba 3nádalat kestnud.kogu see aeg, kui pille olen võtnud.rohket vereeritust pole, , máårib.ja nüü 7tableti vabat páeva aga páevad ikka veel.30.04-kuni nûûd siiamaani ja alakõhus tekivad valud vahest

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Kadri   02.03.14 13:37

Tere, minul on selline probleem, et olen kasutanud aasta aega Evra plaastreid, viimased pool aastat on mul menstruatsiooniga probleeme olnud, algavad nädal aega varem, on 2 nädalat pikad, nüüd oli nädalake pausi, lõpetasin plaastrite kasutamise, kuna polnud võimalik mingi muu asja koha pealt kokku hoida. Ja nüüd 4. päeval, mil ma pole plaastrit kandud hakkas jälle nn. määrima.. Mida ma tegema peaksin? Arst andis mulle mingi aeg mingisugused roosad tabletid mida ta soovitas võtta, esimesel korral kadus veritsus ära, kas ma peaksin uuesti võtma hakkama? Või peaksin uuringutele minema? Mainin ära ka, et olen 21 aastane, ja 17 aastaselt oli mul munasarjatsüsti operatsioon.

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada