Naistehaigused 306 teemat   417 postitust foorumis

Autor: Pille 22.11.11 21:45

Tere! Loodan, et keegi oskab natukenegi aidata. Olen 21 aastane naisterahvas. Olen 2 kuud võtnud YAZ rasestumisvastaseid tablette, terve esimese kuu määris, teine enam mitte. Täna võtsin kolmandat päeva ilma toimeta (valget) pilli, infolehel on kirjas et päevad peaksid algama tavaliselt teisel valge pilli päeval, aga pole siiani alanud. Esimesel kuul hakkasid päevad viimase roosa tableti võtmisel. Kas on normaalne et tsükli niimoodi sassi lööb?
Samuti on viimasel paaril nädalal lisandunud hommikune iiveldus ja pidev nõrkus- ning väsimustunne. Rinnad on kahe kuuga ligi kaks korda suuremaks läinud - kui mitte rohkemgi, kaalu juurde tulnud ei ole. Rinnad on ka koguaeg katsudes valusad - kõhuli ei maga ja ära löönud pole.
Olen ka üliemotsionaalne, lähen tihti mõtetute asjade peale närvi ja pisarad tulevad ka üsna tihti - enne oli mind ikka üsna raske rivist välja lüüa.
Tegin ka rasedustesti täna hommikul - negatiivne.
Kas peaksin oma muredega pöörduma arsti juurde või arvate, et muretsemiseks pole põhjust?

P.

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada