Naistehaigused 306 teemat   417 postitust foorumis

Lisa vastus

kandidoos

Autor: maria 18.08.10 15:26

Põdesin kandidoosi, arst määras tupeküünlad. Ravisin end, kõik kadus. Kuid testides näitas selle haiguse tekkepõhjust. Mikrofloora oli tasakaalust väljas. Selleks määras mulle Ecovag balanse tuppekapsleid. Jõudsin kasutada 2 kapslit, kui kolmandal päeval hakkas verine eritus, päevadeni oli veel üks nädal. Arsti juurde ei jõudnud. Kuid oleks vaja need kapslid lõpuni võtta, et seda seent rohkem ei tekiks, kuid ei julge, akki akkab jälle veritsus. Kas keegi on sellise olukorraga kokku puutunud? Andke nõu.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: tegelane   19.08.10 04:50

vahel võib seen ehk kandidoos ollagi roosaka värvusega. Tupeküünlad ei saa päevasid esile kutsuda kuna nad sisaldavad piimhappebakktereid, mis on tegelikult juba sinu organismis olemas.

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: maria   23.08.10 17:20

tuppeküünlad ei põhjustanudki verejooksu, vaid Ecovag kapslid. Küünlad ravisid kogu seene ära. verejooksu põhjuseks olid kapslid, mis tasakaalustavad tuppe mirofloorat vms. Esimeses kirjas on kõik täpselt lahti selgitatud :)

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada