Migreen 51 teemat   75 postitust foorumis

Lisa vastus

Tasakaaluhäired + vererõhk kõrge või madal+peavalu

Autor: Irene Marita 31.05.17 14:20

Juba 10 a vaevavad mind vereringehäired peas.
Mul muidu väga madal vererõhk - 100-110/70-75 ,kuid esineb perioode,kus tõuseb 140-150/90-95 Sellega kaasnevad pearinglus kuni võimaliku tasakaalu kaotuseni.10 a.tagasi oli rõhk 140-ni tõusnud(vist esmakordselt) ja siis ei suutnud istudagi -viidi PERHI-i arvates ajutüve infarkti olevat.Ei olnud.Oli spasm?
Nüüd on mul Betalok 25 ZOK ,mida võtan siis,kui rõhk tõusnud ja siiski poole tableti kaupa.Sellist võtmisviisi lubas lõpuks ka kardioloog. Nüüd on aga nii,et ka madala rõhuga ja südame löögisagedusega 60 esinevad aeg-ajalt peavalu,pearinglus,mis ähvardab kasvada tasakaaalukaotuseks ja teeb muidugi hirmu.Ka iiveldus.Lõpuks,tuinni jooksul on tõusnud rõhk.Aga rõhk tõuseb nii märkamatult,või on minu rõhuaparaadid nigelad,et kiirabi tuleku ajaks on märkamatult üleval ja siis kästakse muidugi rõhurohtu võtta.SEllega kaasneb segasusseisund,algab päevi varem koos pearinglusega(parempoolsed nüstagmid -ka paremal küljel magada ei saa-pearinglus voodiski).Eile käis kiirabi.Võtsin 1,5 Betaloc 25(üks keele all pool hiljem + enne ööd 1 tazepami)Rõhk läks alla.Hommikul rõhk 90-110/70-77,silmavalged tumedad,veresooned verdunud,jalaveenid üleval.Pearinglus ikka paremal ja paremal küljel ka olla ei saa.
On ,nagu moodustuks peas ,veenides verepais,mis ei taha üle minna.
Mida teha?
Käisin südamega ka teise kardioloogi juures Tartus rütmihäirete pärast ja tema arvas ,et mul on paunade enneaegne kokkutõmbumine,mida nagu võiks ravida juba või siis veel mitte.Rohtu ei kirjutatud.Cardiopilli soovitas,sellest pole kasu.
Kardan ka rütmihäireid tekitada kui võtaqn vererõhualandajat valel ajal.
Aastate eest arvas neuroloog,et mul võivad olla TIA-d (mikrotrombid?)Sõrmedele ilmuvad vahel tillukesed valusad sinised komud.
Tasakaaluhäired on mul ka neuroloogid muidu diagnoosinud kui rõhud normis (ühel jalal seismine -kõigun)
Kõik see on kaustas - aga mis ma tegema pean?
Olen 64 a. Hood on tihenenud.Esinevad ca`kord 2 kuu jooksul või ka 2 korda kuus.
ette tänades vastuse eest
lugupidamisega
Irene Marita

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada