Lapse ülekaalulisus 26.01.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tütar on 9-aastane, 140 cm pikk ja kaalub 43 kg, tegemist on rasvumisega. Andke nõu, mida teha, kuhu minna, kellelt abi saada? Ise ei oska kohe kuidagi kuskilt otsast alata. Asi on tõsine, sest rasv koguneb järjest enam kõhu piirkonda.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tallinna Mustamäe Lastehaiglas tegeletake ülekaaluliste lastega nii nende tervise kui toitumisnõustamise osas.
Heade soovidega, dr.Ehala