Eesti suurim tervisenõustamise keskkond
50922 tasuta nõuannet!
Arst annab nõu, küsi julgelt!
Küsi arstilt!
Kliinik.ee RSS Feed
 

Esita küsimus naistearstile

 
Katrin Seidelberg
Katrin Seidelberg
Qvalitas Arstikeskus AS
Loe lähemalt
Loe vastuseid
Esita küsimus Nõustamine maksab 5.00 €
Galina Litter
Galina Litter
Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA
Loe lähemalt
Loe vastuseid
Esita küsimus Nõustamine maksab 5.00 €
Maie Väli
Maie Väli
Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik
Loe lähemalt
Loe vastuseid
Esita küsimus Nõustamine maksab 5.00 €
Ülle Kadastik
Ülle Kadastik
Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik
Loe lähemalt
Loe vastuseid
Esita küsimus Nõustamine maksab 5.00 €
 
LOE KÜSIMUSI JA VASTUSEID
Naistearstidele esitatud küsimustele on 5687 vastust.
KÜSI NÕU TEISTELT! ARUTA TEEMAT FOORUMIS
Foorumis on 207 teemat.

kõhulahtisus ja pillid

08.02.08 10:52

Tere!
Mure järgmine: eelmise nädala lõpus (ei mäleta täpset päeva) oli kõht õhtul lahti. Oli umbes seitsme ajal lahti, kell 8 võtsin antipeebipilli Regulon ja umbes 8:40 oli uuesti kõht lahti. Viimase pilli lehelt võtan täna (reedel). Sooviksin teada, kas selle kõhulahtisuse tõttu pilli mõju vähenes või äkki ei mõjunud üldse ja võin nüüd rase olla? Olin vahekorras teisipäeval ja seega on veel liiga vara testi teha. Pakendi infolehel on kirjas, et kui on kõhulahtisus, ei mõju tablett, kuid üks naistearst ütles mulle kunagi, et kõhulahtisus ei mõjuta pille, kuna need on nii väiksed.
Ette tänades, murelik neiu.

Vastab...

Galina Litter
Galina Litter
Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA
Veel vastuseid sellelt arstilt

Lugupeetud Murelik Neiu!
Tõenäoliselt ei peaks väga muretsema, sest antibeebipillidega ei toimu
ovulatsioone kogu kasutamise ajal. Reeglina ei taastu ovulatsioonid kasutamise
lõpetamisel ka esimesel kuul, kuid see on erinevatel inimestel erinev.
Kuna Teie jätkasite õigesti pillide tarvitamist, siis võimalus, et tekkis
ovulatsioon on kaduvväike ehk praktiliselt olematu.
Soovitused:
-enne uue tabletilehe alustamist tehke hommikusest uriinist rasedustest
-jätkake pillide tarvitamist skeemi 21+7 järgi, kalendrisse märkige 7
tabletivaba päeva
-ideaalne oleks ka järgmise tabletilehe tarvitamise eelselt teha hommikusest
uriinist raedustest
-meditsiiniliselt ja terminoloogiliselt on kõhulahtisusega tegemist siis, kui
iste on üle kolme korra ööpäevas jätkuvalt; arvan, et Teil oli tegemist vedela
istega. Sel juhul on risk väiksem.
G.Litter, www.naistearst.ee, Dubaist
http://www.jointcongress2008.com/sp/default.asp

Kas see arutelu oli kasulik lugemine?